خدمت بی‌منت و بی‌وقفه ویژگی مشترک شهدای خدمت بود/ از پس این حادثه تلخ، فراز درخشان دیگری برای کشور رقم می‌خورد

وزیر کشور خدمات شهدای سانحه اخیر را بی‌منت و بی‌وقفه خواند و این مصیبت بزرگ را، پلکانی برای افتخارآفرینی جدید ملت ایران برای کشور و نظام عنوان کرد.

به‌گزارش میراث آریا، احمد وحیدی امروز سه‌شنبه یکم خرداد ماه در مراسم بدرقه پیکرهای شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور در میدان شهدای تبریز طی سخنانی گفت: امروز مردم تاریخ‌ساز تبریز، استان آذربایجان‌شرقی و همه آزادی‌خواهان جهان در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمت‌گزاران ملت، داغدار هستند؛ خدمت‌گزارانی که در دوران خدمت خود، خدمت‌گزاری را جاودانه کردند.

وزیر کشور ادامه داد: رئیس جمهور محبوب، مردمی، خستگی‌ناپذیر و متواضع با سلوک عرفانی و خدمت شبانه‌روزی به مردم و شجاعت و شهامت مثال‌زدنی در فضای بین‌المللی، تراز مطلوب دولتمردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور و دید همگان رساند.

او افزود: شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه پرتلاش هم در یکی از حساس‌ترین شرایط بین‌المللی ما، دیپلماسی قوی خود را در موضوع حمایت از جبهه مقاومت به کار گرفت.

وحیدی گفت: نماینده معزز، محبوب و مردمی ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم نیز محبوب دل همه مردم بود و الگویی از حرکت مؤمنانه در میان مردم بر جای گذاشت.

 احمد وحیدی اظهار کرد: آقای دکتر مالک رحمتی، استاندار پرتلاش، فرهیخته و محبوب هم در همین مدت اندک حضور خود در آذربایجان‌شرقی چنان محبوبیتی در بین مردم پیدا کرد که هر کس به من می‌رسید از او تعریف و تمجید می‌کرد.

 وزیر کشور گفت: شهید سرتیپ موسوی عزیز با آن تلاش شبانه‌روزی که واقعاً جان رئیس جمهور را از جان خودش عزیزتر می‌دانست و کادر پروازی عزیز که هر کدام جایگاه بلندی داشتند نیز در این سانحه به ملکوت اعلی پیوستند.

او اظهار داشت: امروز همه ما داغدار از دست دادن این عزیزان هستیم و ملت ما در این مصیبت قرار گرفته؛ اما این ملت صبور، مقاوم و پرافتخار و مردم عزیز تبریز و آذربایجان‌شرقی نشان داده‌اند که از هر مصیبتی، پلکانی برای افتخارآفرینی جدید برای کشور و نظام خواهند ساخت.

وحیدی افزود: ما اگرچه در این حادثه هولناک، خسارت سنگینی را متحمل شدیم، اما از پس این حادثه فراز درخشان دیگری را رقم خواهیم زد و ملت ما همیشه نشان داده که از هر حادثه تلخی برای رشد و نمو این نظام مقدس کوتاهی نخواهد کرد و امروز همان روز است.

وزیر کشور با بیان اینکه از دست دادن یک رئیس جمهور الهی و مردمی، یک امام جمعه الگو، یک استاندار محبوب و یک وزیر خارجه پرتلاش چیزی نیست که از خاطره‌ها برود، گفت: آن‌چه که رئیس‌جمهور ما از خود به یادگار گذاشت الگویی جاودانه و خاطره‌ای همیشگی در ذهن مردم ایران عزیز از تراز مطلوب یک دولتمرد اسلامی و الهی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030100055
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha